Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
För er som kör splitboard!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="TomasGothberg" data-source="post: 1063965" data-attributes="member: 128215"><p>Heej, Roligt att någon gör en undersökning om splitboardsbindnigar, Jag har svarat nedanför på dina frågor, är det något svar du vill ha en bättre förklaring på, så hör av dig så kan jag förklara i mer detalj om vad jag tycker/tänker.</p><p></p><p>När du är klar med undersökningen får du gärna dela med dig av svaret här i forumet så vi kan få ta del av resultatet också. <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="TomasGothberg, post: 1063965, member: 128215"] Heej, Roligt att någon gör en undersökning om splitboardsbindnigar, Jag har svarat nedanför på dina frågor, är det något svar du vill ha en bättre förklaring på, så hör av dig så kan jag förklara i mer detalj om vad jag tycker/tänker. När du är klar med undersökningen får du gärna dela med dig av svaret här i forumet så vi kan få ta del av resultatet också. :) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
För er som kör splitboard!
Tillbaka
Topp