Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
før gammal før att sæsonga?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="IvanTheMan" data-source="post: 216863" data-attributes="member: 12750"><p>Hallå!</p><p>Har fått en plats på en bra utbildning och tænkte pløja typ halva den (3 år) och sen ge mig ivæg på en sæsong. Grejen ær att jag då kommer vara hela 25 bast =). Nær jag gjorde min førsta sæsong var man 19 bast och alla andra på byn likaså i stort sætt. Så hur ær det att sæsonga vid gubbåldern 25? Man lær væl tycka det e lite småtrist att hænga me folk som e 6 år yngre vilka orter ær att rekommendera om man vill att medelåldern ska vara liiite høgre? Var i jackson hole førra vintern en svæng och dær var alla sæsongare/stoners 25+ så det kan ju va ett alternativ...dock jævla dyrt. Finns det nåt alternativ i alperna med høgre medelålder eller får man vænja sig vid tanken att bli kallad gubbe trots ær man ær 15 bast i psyket??</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="IvanTheMan, post: 216863, member: 12750"] Hallå! Har fått en plats på en bra utbildning och tænkte pløja typ halva den (3 år) och sen ge mig ivæg på en sæsong. Grejen ær att jag då kommer vara hela 25 bast =). Nær jag gjorde min førsta sæsong var man 19 bast och alla andra på byn likaså i stort sætt. Så hur ær det att sæsonga vid gubbåldern 25? Man lær væl tycka det e lite småtrist att hænga me folk som e 6 år yngre vilka orter ær att rekommendera om man vill att medelåldern ska vara liiite høgre? Var i jackson hole førra vintern en svæng och dær var alla sæsongare/stoners 25+ så det kan ju va ett alternativ...dock jævla dyrt. Finns det nåt alternativ i alperna med høgre medelålder eller får man vænja sig vid tanken att bli kallad gubbe trots ær man ær 15 bast i psyket?? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
før gammal før att sæsonga?
Tillbaka
Topp