Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
før gammal før att sæsonga?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="LyndonSJohnson" data-source="post: 224676" data-attributes="member: 35461"><p>Ska bo och jobba med en snubbe på 57 jordsnurr den kommande säsongen. Problemet som jag ser det är inte att han kommer vara "gammal och grå" å sitta inne på rummet å läsa tjostakovic dagarna och kvällarna i ända. Nej, problemet är snare att man då å då kommer hitta honom liggandes spyendes i en golvbrunn (å då knappast pga. hjärtflimmer el. dyl.) eller bli omåkt ute i pudret. Å han är långt ifrän den enda säsongaren i Valtho som är 50+</p><p></p><p>25 år e ju ingenting att bråka om, e visserligen inte särskilt insatt i medicin å sånt men jag har för mig att likstelhet kommer först när man dör, men jag kan ha fel. Det kanske var vid 25?!?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="LyndonSJohnson, post: 224676, member: 35461"] Ska bo och jobba med en snubbe på 57 jordsnurr den kommande säsongen. Problemet som jag ser det är inte att han kommer vara "gammal och grå" å sitta inne på rummet å läsa tjostakovic dagarna och kvällarna i ända. Nej, problemet är snare att man då å då kommer hitta honom liggandes spyendes i en golvbrunn (å då knappast pga. hjärtflimmer el. dyl.) eller bli omåkt ute i pudret. Å han är långt ifrän den enda säsongaren i Valtho som är 50+ 25 år e ju ingenting att bråka om, e visserligen inte särskilt insatt i medicin å sånt men jag har för mig att likstelhet kommer först när man dör, men jag kan ha fel. Det kanske var vid 25?!? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
før gammal før att sæsonga?
Tillbaka
Topp