Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Pistskidor
För korta och för gamla Rossignol Open 100?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Onedge" data-source="post: 585672" data-attributes="member: 98786"><p>Jag ska ner till alperna i vinter och tänkte låna min mammas skidutrustning för att dra ner kostnaderna en smula. Det är ett par Rossignol open 100, radie 14, vanliga allround carvingskidor skulle jag gissa men någon som vet något mer om skidmodellen?</p><p></p><p>Upptäckte också att de är 154cm långa! Uppenbart för korta för mig som är 174, men skulle det funka ändå? Vad är nackdelarna?</p><p></p><p>Jag klassar mig själv som medelduktig åkare, uppvuxen på skidor, mest i pisten.</p><p></p><p>hoppas någon kan hjälpa!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Onedge, post: 585672, member: 98786"] Jag ska ner till alperna i vinter och tänkte låna min mammas skidutrustning för att dra ner kostnaderna en smula. Det är ett par Rossignol open 100, radie 14, vanliga allround carvingskidor skulle jag gissa men någon som vet något mer om skidmodellen? Upptäckte också att de är 154cm långa! Uppenbart för korta för mig som är 174, men skulle det funka ändå? Vad är nackdelarna? Jag klassar mig själv som medelduktig åkare, uppvuxen på skidor, mest i pisten. hoppas någon kan hjälpa! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Pistskidor
För korta och för gamla Rossignol Open 100?
Tillbaka
Topp