Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Pistskidor
För korta och för gamla Rossignol Open 100?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Onedge" data-source="post: 585724" data-attributes="member: 98786"><p>Jag blir troligtvis kvar i alperna hela säsongen, och därför funderar jag lite om jag kommer förstöra skidåkningen med de korta skidorna. Vilka är de uppenbara nackdelarna med för kort längd?</p><p></p><p>Hade det bara varit en vecka hade jag såklart hyrt utrustning. Men nu när det ev gäller en hel säsong blir situationen en annan.</p><p>Vilka är de uppenbara nackdelarna med för kort längd?</p><p></p><p>Jag är ingen extremist på ngt vis, hör till de vanliga svenssonåkarna.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Onedge, post: 585724, member: 98786"] Jag blir troligtvis kvar i alperna hela säsongen, och därför funderar jag lite om jag kommer förstöra skidåkningen med de korta skidorna. Vilka är de uppenbara nackdelarna med för kort längd? Hade det bara varit en vecka hade jag såklart hyrt utrustning. Men nu när det ev gäller en hel säsong blir situationen en annan. Vilka är de uppenbara nackdelarna med för kort längd? Jag är ingen extremist på ngt vis, hör till de vanliga svenssonåkarna. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Pistskidor
För korta och för gamla Rossignol Open 100?
Tillbaka
Topp