Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
G3 alpinistJarle sa:Vad har du för stighudar?
Det stämmer att tailfästet är inbakat så att kapa i toppen blir nog bäst, hade inte tänkt på det.Jarle sa:Om jag inte missminner så sitter väl tailfästet inbakat i huden på något vänster? Om det inte sitter med nitar eller skruv hade jag kapat i andra änden och beställt tipfästen från BD (eller liknande) som skruvas fast.
Popnitade du direkt i huden då?Halvsmurfen sa:På pojkens G3 borrade jag ut nitarna. Körtade hudarna men var supernoka att skära till utformningen i fästet lika och sedan popnitade jag ihop dem. Köpte en billig tång på biltema för 250 spänn.
Jag ska kolla och eventullt fota och jämföra med mina egna. Men detta är ett par äldre. Troligtvis somtaannas sa:Popnitade du direkt i huden då?Halvsmurfen sa:På pojkens G3 borrade jag ut nitarna. Körtade hudarna men var supernoka att skära till utformningen i fästet lika och sedan popnitade jag ihop dem. Köpte en billig tång på biltema för 250 spänn.
Plastdelen i toppen är laminerad med huden med själva fästerna är nitade i plasten. Om man kapar i toppen kommer man att behöva ta bort hela plastdelen. Skicka gärna foton på hur du löste det!Halvsmurfen sa:Jag ska kolla och eventullt fota och jämföra med mina egna. Men detta är ett par äldre. Troligtvis somtaannas sa:Popnitade du direkt i huden då?Halvsmurfen sa:På pojkens G3 borrade jag ut nitarna. Körtade hudarna men var supernoka att skära till utformningen i fästet lika och sedan popnitade jag ihop dem. Köpte en billig tång på biltema för 250 spänn.
@Vattendroppe säger