Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Telemark
För lätt för opinion charger?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Gally" data-source="post: 1145681" data-attributes="member: 71950"><p>Dags att byta skidor. Jag har fått tag på ett par opinion charger 108 179cm. De känns dock rätt styva. Bindningen som ska på är en Axl. </p><p></p><p>Min vikt är 58kg, längd 173 och jag har en följsam åkstil. Har åkt länge och är bra på att åka. Åker helst utanför pist, pist i brist på annat, en del turande. </p><p></p><p>Min fråga är om chargern är på tok för styv för mig eller om det kommer funka och vara roligt. Har ni förslag på andra skidor så ös på.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Gally, post: 1145681, member: 71950"] Dags att byta skidor. Jag har fått tag på ett par opinion charger 108 179cm. De känns dock rätt styva. Bindningen som ska på är en Axl. Min vikt är 58kg, längd 173 och jag har en följsam åkstil. Har åkt länge och är bra på att åka. Åker helst utanför pist, pist i brist på annat, en del turande. Min fråga är om chargern är på tok för styv för mig eller om det kommer funka och vara roligt. Har ni förslag på andra skidor så ös på. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Telemark
För lätt för opinion charger?
Tillbaka
Topp