Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
"För mycket Red Bull och rock’n roll i Åre"
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Axel" data-source="post: 73183" data-attributes="member: 186"><p>Nåja... Viktigt är att ha i åtanke att någa av de stora herrarna med "små" kryp in i Åre läser Di som en bibel och "intern"tidning. För att de skall känna sig säkra i sina mång miljon investering ser jag det hela som ett spel för gallerierna. Han SKA i en tidning som DI fokuser på den målgruppen som läser den och lyfta fram det som får dem att vilja satsa mer och spendera mer och känna sig trygga när de sitter i sina X5:or, ML:ar, RX:ar mm på E14 på väg upp.</p><p></p><p>I en annan tidning som vänder sig till dem som vill ha Red Bull och R&R så hade han sagt något annat! VIsst grymt generaliserat av mig men så funkar mediesvängen...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Axel, post: 73183, member: 186"] Nåja... Viktigt är att ha i åtanke att någa av de stora herrarna med "små" kryp in i Åre läser Di som en bibel och "intern"tidning. För att de skall känna sig säkra i sina mång miljon investering ser jag det hela som ett spel för gallerierna. Han SKA i en tidning som DI fokuser på den målgruppen som läser den och lyfta fram det som får dem att vilja satsa mer och spendera mer och känna sig trygga när de sitter i sina X5:or, ML:ar, RX:ar mm på E14 på väg upp. I en annan tidning som vänder sig till dem som vill ha Red Bull och R&R så hade han sagt något annat! VIsst grymt generaliserat av mig men så funkar mediesvängen... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
"För mycket Red Bull och rock’n roll i Åre"
Tillbaka
Topp