Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
"För mycket Red Bull och rock’n roll i Åre"
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="PO_ljung" data-source="post: 73200" data-attributes="member: 31317"><p>Dr. snow</p><p>Jag har inte tid att tänka efter så mycket just nu. Jag läste igenom mitt inlägg några gånger och det är lite kasst måste jag erkänna, lite för mycket personligt flum. </p><p></p><p>Jag funderar på om du menar att vi svenskar är ett handlingens folk? Är vi det? Det är ett väldigt gnäll på Skistar men jag har inte riktigt sett några konkreta förslag på hur det skall vara heller. Jag är inget "fan" av Skistar eller Åre som du kanske förstod i mitt förra inlägg av olika skäl. Gillar inte heller jättebolaget som har 52% marknadsandelar i Sverige. </p><p></p><p>Vad tycker du själv att gemene man skall göra då? </p><p>Min protest just är att skita i att ta del av deras utbud. Jag behöver inte Skistar just nu men finns det andra förslag så skall dessa begrundas.</p><p></p><p>Föresten är R-ex skidorna bra? Jag måste skaffa nya skidor som går i lössnö men ändå inte kass i pisten.</p><p></p><p>Jag ber om ursäkt Jay-deuce. Det allmänna forumet formligen sprudlar av meningsfulla inlägg jag skall skärpa mig.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="PO_ljung, post: 73200, member: 31317"] Dr. snow Jag har inte tid att tänka efter så mycket just nu. Jag läste igenom mitt inlägg några gånger och det är lite kasst måste jag erkänna, lite för mycket personligt flum. Jag funderar på om du menar att vi svenskar är ett handlingens folk? Är vi det? Det är ett väldigt gnäll på Skistar men jag har inte riktigt sett några konkreta förslag på hur det skall vara heller. Jag är inget "fan" av Skistar eller Åre som du kanske förstod i mitt förra inlägg av olika skäl. Gillar inte heller jättebolaget som har 52% marknadsandelar i Sverige. Vad tycker du själv att gemene man skall göra då? Min protest just är att skita i att ta del av deras utbud. Jag behöver inte Skistar just nu men finns det andra förslag så skall dessa begrundas. Föresten är R-ex skidorna bra? Jag måste skaffa nya skidor som går i lössnö men ändå inte kass i pisten. Jag ber om ursäkt Jay-deuce. Det allmänna forumet formligen sprudlar av meningsfulla inlägg jag skall skärpa mig. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
"För mycket Red Bull och rock’n roll i Åre"
Tillbaka
Topp