Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
För mycket snowboard i Richter
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="SethP" data-source="post: 106221" data-attributes="member: 53419"><p>Instämmer! Det finns ju inget program förutom Richter som handlar om skidåkning utom slalom, super-g etc. och när Richter sen väljer 95% bräda blir man ju lite matt... De hade ett reportage om Chamonix för nåt år sen, men då handlade det nästan mer om frisör-yrket än om exempelvis stora-bergs-skidåkning.</p><p>Nej, ett "recept" till Richterredaktionen: Lägg lika mycket krut på det mesta som har med snösport att göra. Ta med extrem-skidåkning, stora-berg och jibbing i lika hög grad som tävlingar på bräda (och förläng då helst programmet till i alla fall 45 min) så vinner ny mycket sympati... i alla fall från mig!</p><p></p><p>Men för övrigt... Vad finns det mer att titta på på TV? Vad har hänt med exempelvis Viasat Sport? De körde ju 2Plank tidigare, eller?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="SethP, post: 106221, member: 53419"] Instämmer! Det finns ju inget program förutom Richter som handlar om skidåkning utom slalom, super-g etc. och när Richter sen väljer 95% bräda blir man ju lite matt... De hade ett reportage om Chamonix för nåt år sen, men då handlade det nästan mer om frisör-yrket än om exempelvis stora-bergs-skidåkning. Nej, ett "recept" till Richterredaktionen: Lägg lika mycket krut på det mesta som har med snösport att göra. Ta med extrem-skidåkning, stora-berg och jibbing i lika hög grad som tävlingar på bräda (och förläng då helst programmet till i alla fall 45 min) så vinner ny mycket sympati... i alla fall från mig! Men för övrigt... Vad finns det mer att titta på på TV? Vad har hänt med exempelvis Viasat Sport? De körde ju 2Plank tidigare, eller? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
För mycket snowboard i Richter
Tillbaka
Topp