Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Mountainbike
För och Nackdelar med Kona Shred?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Hollow" data-source="post: 78801" data-attributes="member: 39357"><p>Det är nog inte så många som har en Shred här i sverige så jag tror att du kommer att få svårt att få svar.</p><p>Men ja, jag har ju också haft en Stuff då, en -02. Och man kan ju säga så här att Kona har väldigt prisvärda grejer och delar på sina cyklar. Det är nästan alltid ett bra köp. Det är en väldigt bra nybörjarcykel som sagt, den kommer att hålla ett tag iaf.</p><p></p><p>simon_thyrber: en stuff ny kostar inte 8 bagare, den kostar faktiskt hela 10 bagarmagar. men en begagnad brukar inte va så sliten och en sån får man lätt för 8 bananer.</p><p></p><p>som ett sista tips. Kolla www.swebikers.se och kolla där, där finns det så mycket att hitta om cyklar. Kolla där!</p><p>www.velomag.se har också en del...</p><p></p><p>//David</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Hollow, post: 78801, member: 39357"] Det är nog inte så många som har en Shred här i sverige så jag tror att du kommer att få svårt att få svar. Men ja, jag har ju också haft en Stuff då, en -02. Och man kan ju säga så här att Kona har väldigt prisvärda grejer och delar på sina cyklar. Det är nästan alltid ett bra köp. Det är en väldigt bra nybörjarcykel som sagt, den kommer att hålla ett tag iaf. simon_thyrber: en stuff ny kostar inte 8 bagare, den kostar faktiskt hela 10 bagarmagar. men en begagnad brukar inte va så sliten och en sån får man lätt för 8 bananer. som ett sista tips. Kolla www.swebikers.se och kolla där, där finns det så mycket att hitta om cyklar. Kolla där! www.velomag.se har också en del... //David [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Mountainbike
För och Nackdelar med Kona Shred?
Tillbaka
Topp