Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
För smal bräda?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="pinn" data-source="post: 145160" data-attributes="member: 44213"><p>..</p><p>..</p><p>detta är ju ett litet "problem" när man skall köpa sin bräda... </p><p></p><p>bästa är ju att ta sina bindningar och dojjer å testa på plats (om det nu går)..</p><p></p><p>annars så spelar ju din längd och stancebredd och dina vinklar in rätt mycket..</p><p></p><p>midjan på brädan e ju viktig men viktigare är ju din stancebredd (hur bred är brädan där dina bindningar skall sitta) och vilka vinklar kör du med ??</p><p></p><p>detta kan vara svårt.. men en del märken har detta mått utsatt på deras hemsidor..</p><p></p><p>...</p><p></p><p>jag förstår ditt problem... är du lång 185+ så kommer du ju längre ut mot nosen å tailen där brädan är betydligt bredare...</p><p></p><p>...</p><p></p><p>jaja.. jag kom ju knappast med någon hjälp.. men jag förstår ditt problem..</p><p></p><p></p><p>/Pinn</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="pinn, post: 145160, member: 44213"] .. .. detta är ju ett litet "problem" när man skall köpa sin bräda... bästa är ju att ta sina bindningar och dojjer å testa på plats (om det nu går).. annars så spelar ju din längd och stancebredd och dina vinklar in rätt mycket.. midjan på brädan e ju viktig men viktigare är ju din stancebredd (hur bred är brädan där dina bindningar skall sitta) och vilka vinklar kör du med ?? detta kan vara svårt.. men en del märken har detta mått utsatt på deras hemsidor.. ... jag förstår ditt problem... är du lång 185+ så kommer du ju längre ut mot nosen å tailen där brädan är betydligt bredare... ... jaja.. jag kom ju knappast med någon hjälp.. men jag förstår ditt problem.. /Pinn [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
För smal bräda?
Tillbaka
Topp