Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
För stora fötter!?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="MackeN" data-source="post: 836979" data-attributes="member: 55146"><p>Börjar bli riktigt trött.. Mina gamla salomonpjäxor har hängt med i nio år och jag är sugen att byta till nya, styvare.</p><p></p><p>Då jag behöver storlek 30,5 pratade jag med diverse sportshopar i Sundsvall och Vemdalen innan säsongen började som GIVETVIS skulle hjälpa mig. </p><p></p><p>Vad händer? Inte en jävel i stan vill/kan ta hem pjäxor!? Då måste jag ju lova att köpa dem...</p><p></p><p>Skiter i Sundsvall då så tar jag hjälp av handlarna kring Vemdalen, alltid är det väl nån som vill kränga grejer..</p><p></p><p>GIVETVIS ska man fixa så jag kan åka i nya pjäxor. Jojomän!!! Klart de´...Proffsig och kunnig personal på golvet på Skalet ringer och donar, men måste till slut krypa till korset och erkänna: Tar vi hem dessa pjäxor och du inte vill ha dem så blir det bara en kostnad... </p><p>Men hur i helvete kan jag vara den ende skidåkaren med stora fötter!!!!!!!!!!!?</p><p></p><p>Nu inser jag att det enda rätta är att ordna en resa till den kungliga huvudstaden och viga en dag åt besök på Alpingaraget inför nästa säsong eftersom de åtminstone tar hem stora pjäxor. </p><p>Då de stora storlekarna verkar ha gått åt i rasande takt och jag vill ha möjligheten att prova flera märken/modeller får jag ge mig till tåls tills man fyller lagret nästa år, och limma/tejpa gamm´pjäxorna så de håller en såsong till. </p><p>Är det nån som äter stora pjäxor? </p><p>För inte är det väl skidåkare med stora fötter som köpt dem ifrån Alpingaraget?! </p><p>Åsså snackar Romer, muslimer och handikappade att dom känner sig diskriminerade....faan, jag ingår ju nu i samma grupp, kanske jag kan ta detta med DO? Blir bara så frustrerad!!!! Väntar på svar från en liten butik söder om stan som inte ingår i nån fet kedja som kanske kan hjälpa till, kan inte de får jag surt invänta nästa år...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="MackeN, post: 836979, member: 55146"] Börjar bli riktigt trött.. Mina gamla salomonpjäxor har hängt med i nio år och jag är sugen att byta till nya, styvare. Då jag behöver storlek 30,5 pratade jag med diverse sportshopar i Sundsvall och Vemdalen innan säsongen började som GIVETVIS skulle hjälpa mig. Vad händer? Inte en jävel i stan vill/kan ta hem pjäxor!? Då måste jag ju lova att köpa dem... Skiter i Sundsvall då så tar jag hjälp av handlarna kring Vemdalen, alltid är det väl nån som vill kränga grejer.. GIVETVIS ska man fixa så jag kan åka i nya pjäxor. Jojomän!!! Klart de´...Proffsig och kunnig personal på golvet på Skalet ringer och donar, men måste till slut krypa till korset och erkänna: Tar vi hem dessa pjäxor och du inte vill ha dem så blir det bara en kostnad... Men hur i helvete kan jag vara den ende skidåkaren med stora fötter!!!!!!!!!!!? Nu inser jag att det enda rätta är att ordna en resa till den kungliga huvudstaden och viga en dag åt besök på Alpingaraget inför nästa säsong eftersom de åtminstone tar hem stora pjäxor. Då de stora storlekarna verkar ha gått åt i rasande takt och jag vill ha möjligheten att prova flera märken/modeller får jag ge mig till tåls tills man fyller lagret nästa år, och limma/tejpa gamm´pjäxorna så de håller en såsong till. Är det nån som äter stora pjäxor? För inte är det väl skidåkare med stora fötter som köpt dem ifrån Alpingaraget?! Åsså snackar Romer, muslimer och handikappade att dom känner sig diskriminerade....faan, jag ingår ju nu i samma grupp, kanske jag kan ta detta med DO? Blir bara så frustrerad!!!! Väntar på svar från en liten butik söder om stan som inte ingår i nån fet kedja som kanske kan hjälpa till, kan inte de får jag surt invänta nästa år... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
För stora fötter!?
Tillbaka
Topp