Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
För stora fötter!?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Nojlas" data-source="post: 836989" data-attributes="member: 32948"><p>Butiker tar ju ofta bara in de storlekar de får slutsålt. Skulle man ha stora lager på 30,5 och över det så hade de sällan blivit sålda. Det är inte lätt att sitta som butiksägare i denna frågan heller, tyvärr. </p><p>Min erfarenhet av de butiker jag jobbat i är att upp till 30,5 är ofta i lager. Kanske inte i alla modeller, men i alla fall de vanligaste. </p><p></p><p>Jag har ju bara 44-46 i skostorlek och därmed 28,5 i pjäxstorlek, vilket är betydligt mindre än vad du har - och upplever själv att det är svårt att köpa skor ibland. Man får vara på hugget när säsongens nyheter kommer. (Du bör ju ha strl 47-49 ungefär)</p><p>Men så är det ju i alla branscher, när butikerna fylls finns ju hela sortimentet och man har full valfrihet. Har man lite udda storlekar, eller särskilda krav - då bör man vara på hugget när butikerna får in grejjer.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Nojlas, post: 836989, member: 32948"] Butiker tar ju ofta bara in de storlekar de får slutsålt. Skulle man ha stora lager på 30,5 och över det så hade de sällan blivit sålda. Det är inte lätt att sitta som butiksägare i denna frågan heller, tyvärr. Min erfarenhet av de butiker jag jobbat i är att upp till 30,5 är ofta i lager. Kanske inte i alla modeller, men i alla fall de vanligaste. Jag har ju bara 44-46 i skostorlek och därmed 28,5 i pjäxstorlek, vilket är betydligt mindre än vad du har - och upplever själv att det är svårt att köpa skor ibland. Man får vara på hugget när säsongens nyheter kommer. (Du bör ju ha strl 47-49 ungefär) Men så är det ju i alla branscher, när butikerna fylls finns ju hela sortimentet och man har full valfrihet. Har man lite udda storlekar, eller särskilda krav - då bör man vara på hugget när butikerna får in grejjer. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
För stora fötter!?
Tillbaka
Topp