Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
För stunden besviken på Monster 70
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Hendryx" data-source="post: 41425" data-attributes="member: 15848"><p>Personligen tycker jag att Salomon har fått lite dåligt betyg i testerna i sverige. Jag har personligen inte testat Scream 10 pilot men där emot Crossmax 10 som är väldigt lika Screamen. Crossmaxen har fått lite ljummen kritik här hemma med omdömmen som dåligt isgrepp och inte så mycket drag ur svängarna. Skidan har däremot fått mycket fin kritik i Nord Amerika och jag själv tycker , efter ett test, att skidorna hade ruggigt bra isgrepp samt att det inte fanns någon gräns för hur djupt man kunde lägga ned i svängarna.</p><p>Vad det gäller Monster 70 vet jag två mycket duktiga skidåkare som testade dem och tyckte att dom var mycket bra men inte så bra att dom ville byta bort sina X-scream.</p><p></p><p>Mina Extrem 5X5 tycker jag är kanon!</p><p></p><p>Henrik</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Hendryx, post: 41425, member: 15848"] Personligen tycker jag att Salomon har fått lite dåligt betyg i testerna i sverige. Jag har personligen inte testat Scream 10 pilot men där emot Crossmax 10 som är väldigt lika Screamen. Crossmaxen har fått lite ljummen kritik här hemma med omdömmen som dåligt isgrepp och inte så mycket drag ur svängarna. Skidan har däremot fått mycket fin kritik i Nord Amerika och jag själv tycker , efter ett test, att skidorna hade ruggigt bra isgrepp samt att det inte fanns någon gräns för hur djupt man kunde lägga ned i svängarna. Vad det gäller Monster 70 vet jag två mycket duktiga skidåkare som testade dem och tyckte att dom var mycket bra men inte så bra att dom ville byta bort sina X-scream. Mina Extrem 5X5 tycker jag är kanon! Henrik [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
För stunden besviken på Monster 70
Tillbaka
Topp