Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
För trångt/styvt skal
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jarle" data-source="post: 1279662" data-attributes="member: 33485"><p>Värme är din vän. Försök att värma insteget något innan du går i eller ur, varmluftspistol eller hårblås fungerar bra. Plasten behöver bara bli ljummen eller lätt varm, mer än så är överflödigt.</p><p></p><p>Det kan även hjälpa att ta på innerskon innen du stoppar ner foten i pjäxan för att förhindra att skalet skär in i fotryggen. Ta tag med händerna på var sin sida skalet och bänd isär för att skapa lite extra utrymme.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jarle, post: 1279662, member: 33485"] Värme är din vän. Försök att värma insteget något innan du går i eller ur, varmluftspistol eller hårblås fungerar bra. Plasten behöver bara bli ljummen eller lätt varm, mer än så är överflödigt. Det kan även hjälpa att ta på innerskon innen du stoppar ner foten i pjäxan för att förhindra att skalet skär in i fotryggen. Ta tag med händerna på var sin sida skalet och bänd isär för att skapa lite extra utrymme. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
För trångt/styvt skal
Tillbaka
Topp