Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
För trångt/styvt skal
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="equals0" data-source="post: 1280019" data-attributes="member: 177417"><p>Förstått att jag inte är den enda med detta problem. Att många lider mer eller mindre för att komma in i sina pjäxor.</p><p></p><p>Har tidigare provat att dra i plösen framåt så mycket det går och åt sidorna, men inte direkt upplevt att det hjälpt. Efter att ha tittat mer noga på vad som tar i så verkar det i alla fall hjälpa att dra plösen "innåt" foten så att den sidan av skalet följer med. Då får man dom där extra mm för att kunna glida in relativt smärtfritt.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="equals0, post: 1280019, member: 177417"] Förstått att jag inte är den enda med detta problem. Att många lider mer eller mindre för att komma in i sina pjäxor. Har tidigare provat att dra i plösen framåt så mycket det går och åt sidorna, men inte direkt upplevt att det hjälpt. Efter att ha tittat mer noga på vad som tar i så verkar det i alla fall hjälpa att dra plösen "innåt" foten så att den sidan av skalet följer med. Då får man dom där extra mm för att kunna glida in relativt smärtfritt. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
För trångt/styvt skal
Tillbaka
Topp