Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
För tung för tjejbräda?!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="lillneaa" data-source="post: 191693" data-attributes="member: 65305"><p>Tjo, tänker köpa en ny bräda till vintern eftersom min gamla bräda är ca 4 år gammal och tjänar nästan bättre som slaktavfall. Har tittat runt lite på vad som finns.. Har tittat på olika märken och olika tjejmodeller men de flesta verkar ha en "maxvikt" på kring 60-63 kilo. Om jag väger kring 66 kilo gör det någon skillnad? Eller borde jag istället glutta på en killbräda? Tycker det är lite konstigt bara eftersom jag inte känner mig överviktig på nåt sätt när jag är ca 173 lång... </p><p>Hjälp och förslag mottages tacksamt!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="lillneaa, post: 191693, member: 65305"] Tjo, tänker köpa en ny bräda till vintern eftersom min gamla bräda är ca 4 år gammal och tjänar nästan bättre som slaktavfall. Har tittat runt lite på vad som finns.. Har tittat på olika märken och olika tjejmodeller men de flesta verkar ha en "maxvikt" på kring 60-63 kilo. Om jag väger kring 66 kilo gör det någon skillnad? Eller borde jag istället glutta på en killbräda? Tycker det är lite konstigt bara eftersom jag inte känner mig överviktig på nåt sätt när jag är ca 173 lång... Hjälp och förslag mottages tacksamt! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
För tung för tjejbräda?!
Tillbaka
Topp