Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
FÖrbanade Skidor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="nyberget" data-source="post: 1064431" data-attributes="member: 155311"><p>Hej som ni kanske ser i rubriken är jag förbanad på mina skidor <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f641.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":(" title="Frown :(" data-smilie="3"data-shortname=":(" /> jag köpte dom för typ 4år sen begande då jag skulle börja på freestyle! gick där ett år och var med mina kusiner till trysel några ggr och en gång bestämde jag mej för att slipa och vaxa dom eller vad det nu heter? men iaf så ända sen jag köpte dom tyckte jag att dom jätte konstiga!? jag och min kompis bytte skidor en gång bara för att inte trodde på mej att dom var jätte knepiga, men han pröva och det tyckte han också och var därför jag slipa och vaxa dom!? men dom blev inte bättre!? kan knapt åka rakt på is är omöjliga att svänga med (även på snö!) det biter inte värkar det som!? och snart börjar sesongen igen så nu ber jag om er hjälp <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /> är k2 twintip typ 140cm långa och jag väger 55kg btw</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="nyberget, post: 1064431, member: 155311"] Hej som ni kanske ser i rubriken är jag förbanad på mina skidor :( jag köpte dom för typ 4år sen begande då jag skulle börja på freestyle! gick där ett år och var med mina kusiner till trysel några ggr och en gång bestämde jag mej för att slipa och vaxa dom eller vad det nu heter? men iaf så ända sen jag köpte dom tyckte jag att dom jätte konstiga!? jag och min kompis bytte skidor en gång bara för att inte trodde på mej att dom var jätte knepiga, men han pröva och det tyckte han också och var därför jag slipa och vaxa dom!? men dom blev inte bättre!? kan knapt åka rakt på is är omöjliga att svänga med (även på snö!) det biter inte värkar det som!? och snart börjar sesongen igen så nu ber jag om er hjälp :) är k2 twintip typ 140cm långa och jag väger 55kg btw [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
FÖrbanade Skidor
Tillbaka
Topp