Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Freeride.se
Förbättra den nya Spotguiden
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jeppenator" data-source="post: 287762" data-attributes="member: 53337"><p>Nu när vi har fått vår egen Spotguide på freeride ( <a href="https://www.freeride.se/spotguide/" target="_blank">https://www.freeride.se/spotguide/</a> ) så har säkert fler än jag åsikter på hur den fungerar? jag tycker de är lite invecklat som de är nu.</p><p></p><p>Några små finjusteringar jag skulle vilja se:</p><p></p><p>1. Karta där hus är utmärkta, lite krångligt att placera railsen på rätt ställe om man inte vet vart man ska lägga dom i förhållande till omgivningen. Även Zoombilder på flygfotona som funkar. (vet att de kan va svårt då freeride använder googles karta.. kanske inte lätt å ändra)</p><p></p><p>2. Krav för bild på alla rails! inge kul å åka 5 mil för å ta ett rail som visar sig vara helt värdolöst.</p><p></p><p>3. De skulle va roligt om de fanns en flik som heter "Spots" eller "Mina Rails" under "fotoalbumet" och "mina offpistrepor", ungefär som de är me resentionerna. Så man kan se vilka användare som lagt upp rails.</p><p></p><p>4. De skulle också underlätta att hålla sig uppdaterad om nya rails om de kom ut på förstasidan när nya rails ligger uppe, precis som de är med Anonnser och Ofpisstrepor.</p><p></p><p>5. En kategotiserad lista med städer såsom den över skidorterna, Så jag som nu letar rails i mora kan klicka mig in på "MORA" och se vilka rails som finns i den staden(detta skulle underlätta letandet bland rails betydligt) även en sökfuktion bland städer och rails skulle inte sitta fel.</p><p></p><p>De va nog allt för nu. men ni kanske har åsikter om denna underbara nya funktion? kom me förslag för förbättring.</p><p>/Jesper</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jeppenator, post: 287762, member: 53337"] Nu när vi har fått vår egen Spotguide på freeride ( [URL]https://www.freeride.se/spotguide/[/URL] ) så har säkert fler än jag åsikter på hur den fungerar? jag tycker de är lite invecklat som de är nu. Några små finjusteringar jag skulle vilja se: 1. Karta där hus är utmärkta, lite krångligt att placera railsen på rätt ställe om man inte vet vart man ska lägga dom i förhållande till omgivningen. Även Zoombilder på flygfotona som funkar. (vet att de kan va svårt då freeride använder googles karta.. kanske inte lätt å ändra) 2. Krav för bild på alla rails! inge kul å åka 5 mil för å ta ett rail som visar sig vara helt värdolöst. 3. De skulle va roligt om de fanns en flik som heter "Spots" eller "Mina Rails" under "fotoalbumet" och "mina offpistrepor", ungefär som de är me resentionerna. Så man kan se vilka användare som lagt upp rails. 4. De skulle också underlätta att hålla sig uppdaterad om nya rails om de kom ut på förstasidan när nya rails ligger uppe, precis som de är med Anonnser och Ofpisstrepor. 5. En kategotiserad lista med städer såsom den över skidorterna, Så jag som nu letar rails i mora kan klicka mig in på "MORA" och se vilka rails som finns i den staden(detta skulle underlätta letandet bland rails betydligt) även en sökfuktion bland städer och rails skulle inte sitta fel. De va nog allt för nu. men ni kanske har åsikter om denna underbara nya funktion? kom me förslag för förbättring. /Jesper [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Freeride.se
Förbättra den nya Spotguiden
Tillbaka
Topp