Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Freeride.se
Förbättra den nya Spotguiden
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="BigAir" data-source="post: 289360"><p>En sattelitbild där du kan zooma in gator, hus osv riktigt bra över hela Sverige blir nog svårt att hitta. Ni som har google earth kan ju testa t,ex New York och sedan Jokkmokk, är riktigt stor skillnad. Dom vill vell helt enkelt inte lägga resuerser på småbyggder :P. Sthlm är vell ändå ganska okey på sattelitbilderna.</p><p></p><p><strong>Krav på bilder? Aldrig i livet!</strong> Tänk om alla skulle vara tvungen att ta med en bild, då skulle knappt hälften av alla utmärkta rails finnas med. Bilder kan man lägga till senare eller så kan någon annan som varit där lägga till bild.</p><p></p><p>Jag tycker det är jäkligt intressant och veta var railen finns osv vare sig den har bild eller inte. Har man vägarna förbi så vet man ju var den ligger iallafall. Den som lägger till en spot och har en bild sätter ju antagligen upp den men inte alltid alla har bilder..</p><p>Men visst, en bild är ju alltid roligare att titta på men att gå miste om en supergrym rail 2 kilometer från ditt hus bara för att det saknas en bild känns inte så kul!?</p><p>Eller alldrig få reda på att det finns en asgrym rail där just din mormor har sommarstället bara för att det fattades en bild? Nej tack, inget sådant krav!</p><p></p><p><strong>Att ha en flik</strong> tillsammans med mina bilder, recensioner och det där hade varit suveränt. En riktig superfunktion som Johan säkert kommer lägga till eftersom det inte finns något negativt med det!</p><p></p><p><strong>4, ännu en toppenidé</strong> men tror inte t,ex jag som bor uppe i Luleå skulle ha någon större nytta av den då det knappast kommer komma så mkt mer rails här uppe. Men för sthlmare osv är det säkert skönt!</p><p></p><p>Och det där med att kunna skriva namn på orten man söker rails i hade också varit riktigt kul. Men jag tror inte Johan kan bestämma så mycket över map och sattelit funktionen då det är google´s om jag inte har helt fel. Men det kanske går att byta, eller lägga till om han har skillzen!</p><p></p><p>baaaaaah ut</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="BigAir, post: 289360"] En sattelitbild där du kan zooma in gator, hus osv riktigt bra över hela Sverige blir nog svårt att hitta. Ni som har google earth kan ju testa t,ex New York och sedan Jokkmokk, är riktigt stor skillnad. Dom vill vell helt enkelt inte lägga resuerser på småbyggder :P. Sthlm är vell ändå ganska okey på sattelitbilderna. [b]Krav på bilder? Aldrig i livet![/b] Tänk om alla skulle vara tvungen att ta med en bild, då skulle knappt hälften av alla utmärkta rails finnas med. Bilder kan man lägga till senare eller så kan någon annan som varit där lägga till bild. Jag tycker det är jäkligt intressant och veta var railen finns osv vare sig den har bild eller inte. Har man vägarna förbi så vet man ju var den ligger iallafall. Den som lägger till en spot och har en bild sätter ju antagligen upp den men inte alltid alla har bilder.. Men visst, en bild är ju alltid roligare att titta på men att gå miste om en supergrym rail 2 kilometer från ditt hus bara för att det saknas en bild känns inte så kul!? Eller alldrig få reda på att det finns en asgrym rail där just din mormor har sommarstället bara för att det fattades en bild? Nej tack, inget sådant krav! [b]Att ha en flik[/b] tillsammans med mina bilder, recensioner och det där hade varit suveränt. En riktig superfunktion som Johan säkert kommer lägga till eftersom det inte finns något negativt med det! [b]4, ännu en toppenidé[/b] men tror inte t,ex jag som bor uppe i Luleå skulle ha någon större nytta av den då det knappast kommer komma så mkt mer rails här uppe. Men för sthlmare osv är det säkert skönt! Och det där med att kunna skriva namn på orten man söker rails i hade också varit riktigt kul. Men jag tror inte Johan kan bestämma så mycket över map och sattelit funktionen då det är google´s om jag inte har helt fel. Men det kanske går att byta, eller lägga till om han har skillzen! baaaaaah ut [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Freeride.se
Förbättra den nya Spotguiden
Tillbaka
Topp