Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Hälsa
förbättra kondisen och viktminskning
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="liszt" data-source="post: 230896" data-attributes="member: 62196"><p>Jarle: mitt svar på ditt uppenbart ironiska inlägg var såklart ironiskt, men du kanske inte uppfattade det? ;-)</p><p></p><p>Allvarligt talat, så tror jag det största felet med tonfisk/havregryn är just bristen på vitaminer, och ensidighet i längden är aldrig bra eftersom det är lätt att missa något. Viss variation behövs.</p><p></p><p>Din beskrivning uppfyller annars det viktiga att äta bättre, vilket inte är samma sak som att äta mindre. Blandingen tonfisk/havregryn är relativt energifattig och, framför allt, så ger havregrynen en lång mättnadskänsla. Det hindrar att man snabbt blir hungrig igen och petar i sig energitäta födoämen som man hittar på den andra sidan av kostcirkeln.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="liszt, post: 230896, member: 62196"] Jarle: mitt svar på ditt uppenbart ironiska inlägg var såklart ironiskt, men du kanske inte uppfattade det? ;-) Allvarligt talat, så tror jag det största felet med tonfisk/havregryn är just bristen på vitaminer, och ensidighet i längden är aldrig bra eftersom det är lätt att missa något. Viss variation behövs. Din beskrivning uppfyller annars det viktiga att äta bättre, vilket inte är samma sak som att äta mindre. Blandingen tonfisk/havregryn är relativt energifattig och, framför allt, så ger havregrynen en lång mättnadskänsla. Det hindrar att man snabbt blir hungrig igen och petar i sig energitäta födoämen som man hittar på den andra sidan av kostcirkeln. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Hälsa
förbättra kondisen och viktminskning
Tillbaka
Topp