Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Förbättrar walk-funktionen?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="hellbergarn" data-source="post: 148698" data-attributes="member: 54206"><p>Hej!</p><p></p><p>Jag har ett par Nordica X8 easy move, kanske inte dom bästa men i alla fall. Jag har haft problem med mina benhinnor ett tag nu. Störst problem får jag om jag hoppar mycket och landar med bakåtvikt. På mina pjäxor (Nordica X8 easy move) så finns det som sagt en ski/walk funktion. Så mina fråga är då: Om jag har walkfunktionen på när jag åker borde inte den då dämpa trycket på benhinnorna vid en landning med bakåtvikt då pjäxan sviktar mer och på så sätt skona mina smalben. Eller gör det bara hela saken värre? </p><p></p><p>Tack på förhand MVH Stefan</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="hellbergarn, post: 148698, member: 54206"] Hej! Jag har ett par Nordica X8 easy move, kanske inte dom bästa men i alla fall. Jag har haft problem med mina benhinnor ett tag nu. Störst problem får jag om jag hoppar mycket och landar med bakåtvikt. På mina pjäxor (Nordica X8 easy move) så finns det som sagt en ski/walk funktion. Så mina fråga är då: Om jag har walkfunktionen på när jag åker borde inte den då dämpa trycket på benhinnorna vid en landning med bakåtvikt då pjäxan sviktar mer och på så sätt skona mina smalben. Eller gör det bara hela saken värre? Tack på förhand MVH Stefan [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Förbättrar walk-funktionen?
Tillbaka
Topp