Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Förbättrar walk-funktionen?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jcn" data-source="post: 148700" data-attributes="member: 33222"><p>jag har nått liknande skit på mina pjäxor, men jag har atomic, jag märker inte mycket skillnad när man pillar lite på den där grejjen, du kan ju alltid testa dig fram eller landa bättre :P</p><p>jag har haft samma problem med benhinnorna, klipp av en bit sittunderlag och lägg in i pjäxorna vid smalbenen.</p><p>det blev bättre för mig då iaf <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p><p></p><p>hade nice!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jcn, post: 148700, member: 33222"] jag har nått liknande skit på mina pjäxor, men jag har atomic, jag märker inte mycket skillnad när man pillar lite på den där grejjen, du kan ju alltid testa dig fram eller landa bättre :P jag har haft samma problem med benhinnorna, klipp av en bit sittunderlag och lägg in i pjäxorna vid smalbenen. det blev bättre för mig då iaf :) hade nice! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Förbättrar walk-funktionen?
Tillbaka
Topp