Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Förberedelse för köp av skidor nästa säsong!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="DavidJ-Ivarsson" data-source="post: 978750" data-attributes="member: 135739"><p>Tja! Håller verkligen inte med Chrille50, Om du ska köpa några Salomon suspect så kommer du sitta fast i pist eller parken, förmesta dels parken. Det är en väldigt smal skida som är värdelös utanför parken (vet inte så mycket om hur den är i pisten men eftersom den är ganska hård och smal så är det nog hyffsad där), ingen skida jag rekomnderar, jag tror att det är väldigt många stora åkare som Bobby Brown och Dane Tudor som kör park kommer börja använda Salomon Rocker 92an istället för suspecten nästa säsong, så jag rekomnderar Rocker 92an väldigt mycket (fick även pris av Freeskier magazine som bästa allround skida + parkskida 2012/2013). Själv kör jag en Armada El Rey som är riktigt bra överallt tycker jag, den är 89mm i midjan men ganska bred i tipen och tailen så den är skön att åka med i puder också. Den har även några "sidewalls" som göra att den får riktigt gött grepp i pisen också, är riktigt nöjd med mitt köp har några STH 14 bidingar på den och några Nordica Ace off Spades. </p><p></p><p>Hoppas att det var till någon hjälp!</p><p>Mvh Davva</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="DavidJ-Ivarsson, post: 978750, member: 135739"] Tja! Håller verkligen inte med Chrille50, Om du ska köpa några Salomon suspect så kommer du sitta fast i pist eller parken, förmesta dels parken. Det är en väldigt smal skida som är värdelös utanför parken (vet inte så mycket om hur den är i pisten men eftersom den är ganska hård och smal så är det nog hyffsad där), ingen skida jag rekomnderar, jag tror att det är väldigt många stora åkare som Bobby Brown och Dane Tudor som kör park kommer börja använda Salomon Rocker 92an istället för suspecten nästa säsong, så jag rekomnderar Rocker 92an väldigt mycket (fick även pris av Freeskier magazine som bästa allround skida + parkskida 2012/2013). Själv kör jag en Armada El Rey som är riktigt bra överallt tycker jag, den är 89mm i midjan men ganska bred i tipen och tailen så den är skön att åka med i puder också. Den har även några "sidewalls" som göra att den får riktigt gött grepp i pisen också, är riktigt nöjd med mitt köp har några STH 14 bidingar på den och några Nordica Ace off Spades. Hoppas att det var till någon hjälp! Mvh Davva [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Förberedelse för köp av skidor nästa säsong!
Tillbaka
Topp