Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Förbjud svenska ungdomars resor till alperna
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="n0bl" data-source="post: 126110" data-attributes="member: 52778"><p>Stofil(och alla ni andra som förstår er på humor på hög nivå),</p><p></p><p>Underbart!!!!!!</p><p></p><p>Men det är absolut inte upp till ungdomsministern att sköta den här frågan, låt de stackars skidluffarna bli omhändertagna av vårat finaste -verk, MIGRATIONSVERKET!!!!</p><p></p><p>Efter månader av gluhweinfyllor och utbyten av kroppsvätskor så behövs ju karantän för faan!</p><p></p><p>Nej, sätt dom på närmaste flyktingförläggning och återanpassa(?) dom till samhället snabbt som fan i väntan på nästa vinter!</p><p></p><p>Och nu till Åre,</p><p></p><p>detta Jämtlands svar på Sälen! Hur kan så många åka så lite skidor på så lång tid??</p><p>Att man inte FÅR pengar för att man åker dit är för mig och många andra i min generation(?) ett mysterium! Spänn på er era bästa bandyrör och dra åt VM-hjälmen så kör vi!!!</p><p></p><p>Väl mött!</p><p></p><p>Peace!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="n0bl, post: 126110, member: 52778"] Stofil(och alla ni andra som förstår er på humor på hög nivå), Underbart!!!!!! Men det är absolut inte upp till ungdomsministern att sköta den här frågan, låt de stackars skidluffarna bli omhändertagna av vårat finaste -verk, MIGRATIONSVERKET!!!! Efter månader av gluhweinfyllor och utbyten av kroppsvätskor så behövs ju karantän för faan! Nej, sätt dom på närmaste flyktingförläggning och återanpassa(?) dom till samhället snabbt som fan i väntan på nästa vinter! Och nu till Åre, detta Jämtlands svar på Sälen! Hur kan så många åka så lite skidor på så lång tid?? Att man inte FÅR pengar för att man åker dit är för mig och många andra i min generation(?) ett mysterium! Spänn på er era bästa bandyrör och dra åt VM-hjälmen så kör vi!!! Väl mött! Peace! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Förbjud svenska ungdomars resor till alperna
Tillbaka
Topp