Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Fördelar och nackdelar med twintip vid offpist
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="mackan_resvik" data-source="post: 87294" data-attributes="member: 35156"><p>När jag först läste överskriften på inlägget tänkte jag någor i stil med "herregud nu börjas det igen" för att sedan precis som SSSS slås av att det för en gångs skull pågick en lugn, någorlunda seriöst diskussion som faktisk också gick framåt, dvs någon ställer en fråga och får svar på den frågon. Eftersom sådant sällan förekommer på det här forumet, framför allt inte när det handlar om trendiga ting såsom TT, började jag titta lite närmare på inläggen och kom fram till att anledningen är att tråden bara legat ute i en timme mitt på dagen. Vidare drar jag då slutsatsen att just vid den här tiden så sitter alla småkids, med alldeles för mkt attityd och åsikter och alldeles för lite kunskper som i vanliga fall gör sitt bästa för att alla trådar skall flippa ut i meninglösa diskussioner och framför allt smutskastning av allt och alla, fast i skolbänken. Det innebär att inom 3-5 timmar kommer den här tråden att se ut som alla andra, vilket är synd eftersom de som faktiskt har något att dela med sig av inte ens orkar läsa all skit och ännu mindre skriva ett vettigt inlägg.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="mackan_resvik, post: 87294, member: 35156"] När jag först läste överskriften på inlägget tänkte jag någor i stil med "herregud nu börjas det igen" för att sedan precis som SSSS slås av att det för en gångs skull pågick en lugn, någorlunda seriöst diskussion som faktisk också gick framåt, dvs någon ställer en fråga och får svar på den frågon. Eftersom sådant sällan förekommer på det här forumet, framför allt inte när det handlar om trendiga ting såsom TT, började jag titta lite närmare på inläggen och kom fram till att anledningen är att tråden bara legat ute i en timme mitt på dagen. Vidare drar jag då slutsatsen att just vid den här tiden så sitter alla småkids, med alldeles för mkt attityd och åsikter och alldeles för lite kunskper som i vanliga fall gör sitt bästa för att alla trådar skall flippa ut i meninglösa diskussioner och framför allt smutskastning av allt och alla, fast i skolbänken. Det innebär att inom 3-5 timmar kommer den här tråden att se ut som alla andra, vilket är synd eftersom de som faktiskt har något att dela med sig av inte ens orkar läsa all skit och ännu mindre skriva ett vettigt inlägg. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Fördelar och nackdelar med twintip vid offpist
Tillbaka
Topp