Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Det snöar riktigt bra just nu. Utlovat 40cm till i morgon. Ser ut som nästan 30 av det redan kommit.Hej!
Någon som är på plats i Cervinia och kan säga något om hur det är med snöförhållandet nu?
Får lite olika siffror från olika sidor. Ska ner vecka 11. Börjar bli riktigt sugen.
Det är i princip ingen bas alls i systemet. De flesta roliga åk är mer eller mindre oåkbara. Runt Pancheron-liften är det okej.Det snöar riktigt bra just nu. Utlovat 40cm till i morgon. Ser ut som nästan 30 av det redan kommit.
Jag har noll koll basen här, då detta är första gången för säsongen som jag är på denna sidan av Aostadalen.
Men jag antar den är riktigt usel, då denna delen av dalen fått dåligt med snö hela säsongen och dessutom ligger sydsida. Förhoppningsvis kan höjden rädda situationen.
Behövs minst en meter för att fylla igen.Pricka in Cervinia på den här kartan och fundera. Prognos för fyra dagar framåt... det ser intressant ut.
Visa bilaga 30470
Hej!
Någon som är på plats i Cervinia och kan säga något om hur det är med snöförhållandet nu?
Får lite olika siffror från olika sidor. Ska ner vecka 11. Börjar bli riktigt sugen.
Prognos är prognos och ingen sanning. Men denna prognos säger att det kan komma mer än 120 cm snö till Cervinia med omgivningar inom en vecka. Och det mesta av dessa 120 cm kommer kanske på söndag.
Visa bilaga 30647
Hur menar du? Jag har pratat med folk på plats i cervinia idag söndag. Det hade då kommit 130cm och fortsätter vräka ner snö.Har inte blivit så mycket av det än tyvärr. Kolla länken i mitt senaste meddelande.