Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Förhållandet Bindningar / Boots / Width
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="hew" data-source="post: 1066800" data-attributes="member: 152842"><p>Tja!</p><p></p><p>Ska köpa en ny setup för säsongen och jag har hittat bräda, boots och bindningar som jag vill rida ned för det vita guldet för säsongen. Det blir den första setup jag skaffar på många år då jag senaste åren har hyrt när jag har åkt och behövt.</p><p>Det jag införskaffar mig blir följande:</p><p></p><p>Bräda: Lib-Tech TRS 165W?</p><p>Boots: Burton Imperial</p><p>Bindningar: Burton Cartel L?</p><p></p><p>Då jag har följande mått:</p><p></p><p>Längd: 190</p><p>Vikt: 95kg</p><p>Skostorlek: 43-44 (10.5-11)</p><p></p><p>Så undrar jag om jag behöver gå 165W eller om jag kan hålla mig till Regular bräda?</p><p>Likaså med bindningarna krävs det L bindningar för att det ska gå bra med 44?</p><p></p><p>//Hew</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="hew, post: 1066800, member: 152842"] Tja! Ska köpa en ny setup för säsongen och jag har hittat bräda, boots och bindningar som jag vill rida ned för det vita guldet för säsongen. Det blir den första setup jag skaffar på många år då jag senaste åren har hyrt när jag har åkt och behövt. Det jag införskaffar mig blir följande: Bräda: Lib-Tech TRS 165W? Boots: Burton Imperial Bindningar: Burton Cartel L? Då jag har följande mått: Längd: 190 Vikt: 95kg Skostorlek: 43-44 (10.5-11) Så undrar jag om jag behöver gå 165W eller om jag kan hålla mig till Regular bräda? Likaså med bindningarna krävs det L bindningar för att det ska gå bra med 44? //Hew [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Förhållandet Bindningar / Boots / Width
Tillbaka
Topp