Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
förliten vattenflaska!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Patzy_pow" data-source="post: 531388" data-attributes="member: 86807"><p>Det är ju skandal! Att du inte är ensam utan delar dit öde med en annan herre i samma land (läs ovan) visar ju bara att detta är mycket vanligare än man tror. </p><p></p><p>Det är dags nu efter sju år att du släpper skuldkänslorna, det var inte du som var dum, mindre vetande och bär skulden för att flaskan var för liten. Jag är säker på att det är fler som sitter i hemmen och svär åt att en helt vanlig liten människa står maktlös inför de stora välrenommerade butikerna. </p><p>Var butik bör ha så pass kompetent personal att rekommendera rätt storlek, vare sig det gäller vattenflaskor eller Arcteryx skidtäll. Jag hoppas att du i ditt val av yrke och vidare kunskap i vattens rymlighet kunna sätta en norm för hur stor en vattenflaska skall vara. </p><p></p><p>Jag är, som den lilla mannens/kvinnas förkämpe, heller inte rädd att göra en enklare demonstration för att visa att de inte känna sätta sig på oss längre. Jag började redan i morse att svälta mig själv och inte ens mina växter får vatten. Detta kommer fortgå tills det görs något åt förtrycket. Vissa saker är värda att kämpa för i vårt förtryckta Sverige.</p><p></p><p>Du är inte ensam!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Patzy_pow, post: 531388, member: 86807"] Det är ju skandal! Att du inte är ensam utan delar dit öde med en annan herre i samma land (läs ovan) visar ju bara att detta är mycket vanligare än man tror. Det är dags nu efter sju år att du släpper skuldkänslorna, det var inte du som var dum, mindre vetande och bär skulden för att flaskan var för liten. Jag är säker på att det är fler som sitter i hemmen och svär åt att en helt vanlig liten människa står maktlös inför de stora välrenommerade butikerna. Var butik bör ha så pass kompetent personal att rekommendera rätt storlek, vare sig det gäller vattenflaskor eller Arcteryx skidtäll. Jag hoppas att du i ditt val av yrke och vidare kunskap i vattens rymlighet kunna sätta en norm för hur stor en vattenflaska skall vara. Jag är, som den lilla mannens/kvinnas förkämpe, heller inte rädd att göra en enklare demonstration för att visa att de inte känna sätta sig på oss längre. Jag började redan i morse att svälta mig själv och inte ens mina växter får vatten. Detta kommer fortgå tills det görs något åt förtrycket. Vissa saker är värda att kämpa för i vårt förtryckta Sverige. Du är inte ensam! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
förliten vattenflaska!
Tillbaka
Topp