Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Förlorat Völkl Gotama, Vad Ska Jag Ersätta Med?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Kiels" data-source="post: 626470" data-attributes="member: 86193"><p>Är själv nyfiken att höra från folk som har kört båda modellerna av Gotama. Snackade med en kille som tyckte att hans Gotama från 2010 blev lite besvärliga i hård snö (oroliga som jag fattade det) och tyckte att de funkade sämre i branta korridorer än hans gamla Legend Pro Rider. Givet att det är skillnad på Pro Ridern och Gotaman, så har jag aldrig känt att mina Gotama från 2009 skulle vara några problem i de situationerna. Är rocker (eller som i Gotamas fall, omvänt spann) alltid bättre?</p><p></p><p>För övrigt är mina Gotama långt ifrån sjukt bra i pist, men allt är väl relativt?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Kiels, post: 626470, member: 86193"] Är själv nyfiken att höra från folk som har kört båda modellerna av Gotama. Snackade med en kille som tyckte att hans Gotama från 2010 blev lite besvärliga i hård snö (oroliga som jag fattade det) och tyckte att de funkade sämre i branta korridorer än hans gamla Legend Pro Rider. Givet att det är skillnad på Pro Ridern och Gotaman, så har jag aldrig känt att mina Gotama från 2009 skulle vara några problem i de situationerna. Är rocker (eller som i Gotamas fall, omvänt spann) alltid bättre? För övrigt är mina Gotama långt ifrån sjukt bra i pist, men allt är väl relativt? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Förlorat Völkl Gotama, Vad Ska Jag Ersätta Med?
Tillbaka
Topp