Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Förlorat Völkl Gotama, Vad Ska Jag Ersätta Med?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Pork" data-source="post: 626475" data-attributes="member: 6636"><p>Well...jo, allt är relativt men mina Gotama skulle jag nog säga är sjukt bra i pist. Det är klart att rena pistskidor av rang på många punkter är klart bättre i pist men för att sparka in lite öppna dörrar så är dom relativt sina mått väldigt bra i pist. Jag skulle också vilja höra av någon som testat med och utan omvänt spann (för att vara korrekt då) på Gotama. </p><p></p><p>Min helt ovetenskapliga teori är f ö att en fläskig skida som ex Gotama....eller fläskigare har fördel av rocker, eller omvänt spann...detta är bara en känsla efter lite provåkning av diverse skidor med ungefär samma mått.</p><p></p><p>M v h</p><p></p><p>// Johan</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Pork, post: 626475, member: 6636"] Well...jo, allt är relativt men mina Gotama skulle jag nog säga är sjukt bra i pist. Det är klart att rena pistskidor av rang på många punkter är klart bättre i pist men för att sparka in lite öppna dörrar så är dom relativt sina mått väldigt bra i pist. Jag skulle också vilja höra av någon som testat med och utan omvänt spann (för att vara korrekt då) på Gotama. Min helt ovetenskapliga teori är f ö att en fläskig skida som ex Gotama....eller fläskigare har fördel av rocker, eller omvänt spann...detta är bara en känsla efter lite provåkning av diverse skidor med ungefär samma mått. M v h // Johan [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Förlorat Völkl Gotama, Vad Ska Jag Ersätta Med?
Tillbaka
Topp