Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Förlorat Völkl Gotama, Vad Ska Jag Ersätta Med?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="SNDVLL" data-source="post: 626476" data-attributes="member: 48051"><p>Jag har åkt Gotama årsmodell 07 (Den vita) och årets i pist. Det är två helt olika skidor. Den gamla tyckte jag gick som tåget, som mellanfeta skidor gör i pisten, stort och snabbt, halt när det blir isigt. Årets modell hade jag problem med, men det var första gången jag åkte skidor med rocker så upplevelsen är väll kanske inte riktigt korrekt. Dock var det inga problem att carva efter några svängar. I lössnö så studsade man runt bland träden med ett stort leende. Skulle gärna åka på dom igen!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="SNDVLL, post: 626476, member: 48051"] Jag har åkt Gotama årsmodell 07 (Den vita) och årets i pist. Det är två helt olika skidor. Den gamla tyckte jag gick som tåget, som mellanfeta skidor gör i pisten, stort och snabbt, halt när det blir isigt. Årets modell hade jag problem med, men det var första gången jag åkte skidor med rocker så upplevelsen är väll kanske inte riktigt korrekt. Dock var det inga problem att carva efter några svängar. I lössnö så studsade man runt bland träden med ett stort leende. Skulle gärna åka på dom igen! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Förlorat Völkl Gotama, Vad Ska Jag Ersätta Med?
Tillbaka
Topp