Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Förlorat Völkl Gotama, Vad Ska Jag Ersätta Med?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Burken" data-source="post: 626488" data-attributes="member: 22872"><p>Bra inlägg här, tackar för det. ang rocker-spann så är iofs min enda erfarenhet en hyrdag med Völkl Kuro... där ca 20cm skida ens har kontakt med snön vid plant underlag=svårt i pisten!</p><p>De gick ju så bra i lössnö att jag åkte fort som fan och skadade knät förra vintern så kanske jag är lite avskräckt..</p><p>Men mest tänker jag att jag alltid gillat piståkning, och tycker nog att jag är rätt duktig åkare på det området, därför vill jag inte tappa allt för mycket pistegenskaper. Men en ny skida med lätt rocker kan kanske funka ändå. Har dock en begränsad skid-budget varför det blir till att kompromissa en del för att få lite av allt. </p><p>sen får jag väl framföra också att ANVÄND INTE BUSSGODS!! (iaf inte i Malmö) väldigt dålig service i samband med förlusten</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Burken, post: 626488, member: 22872"] Bra inlägg här, tackar för det. ang rocker-spann så är iofs min enda erfarenhet en hyrdag med Völkl Kuro... där ca 20cm skida ens har kontakt med snön vid plant underlag=svårt i pisten! De gick ju så bra i lössnö att jag åkte fort som fan och skadade knät förra vintern så kanske jag är lite avskräckt.. Men mest tänker jag att jag alltid gillat piståkning, och tycker nog att jag är rätt duktig åkare på det området, därför vill jag inte tappa allt för mycket pistegenskaper. Men en ny skida med lätt rocker kan kanske funka ändå. Har dock en begränsad skid-budget varför det blir till att kompromissa en del för att få lite av allt. sen får jag väl framföra också att ANVÄND INTE BUSSGODS!! (iaf inte i Malmö) väldigt dålig service i samband med förlusten [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Förlorat Völkl Gotama, Vad Ska Jag Ersätta Med?
Tillbaka
Topp