Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Forma OM innerskon?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Kula82" data-source="post: 837896" data-attributes="member: 97790"><p>DU skrev i mina ögon att de återgår helt? </p><p></p><p>quote: Att de har varit formade förut gör inget. De formen försvinner när du värmer upp de. </p><p></p><p>som jag skrev innan mysen om du har större fot än personen innan dig så kommer dom att formas om lite men förvänta dig inga mirakel. att du ska göra det själv i ugnen tycker jag också e lite dumt. OM du har chans att sticka in på One off så gör det då dom har alla verktyg från 32 som behövs.</p><p></p><p>Du kan ju testa en dag i någon lokal backe för att se om du faktiskt känner att det är nödvändigt att värma upp dom.</p><p>Lycka till!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Kula82, post: 837896, member: 97790"] DU skrev i mina ögon att de återgår helt? quote: Att de har varit formade förut gör inget. De formen försvinner när du värmer upp de. som jag skrev innan mysen om du har större fot än personen innan dig så kommer dom att formas om lite men förvänta dig inga mirakel. att du ska göra det själv i ugnen tycker jag också e lite dumt. OM du har chans att sticka in på One off så gör det då dom har alla verktyg från 32 som behövs. Du kan ju testa en dag i någon lokal backe för att se om du faktiskt känner att det är nödvändigt att värma upp dom. Lycka till! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Forma OM innerskon?
Tillbaka
Topp