Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Forma OM innerskon?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Nojlas" data-source="post: 837898" data-attributes="member: 32948"><p>Håller med hasse här. 75 grader i varmluftsugn i ca 10 min, och hoppa i dojjorna med skidstrumpor och snöra åt som om du skulle ut och åka. Stå i minst 5 min</p><p>Innerskon är antagligen typ samma som intuition, vilket sväller när man hettar upp det i ugn. (Ugn, och inte varmluftsfläkt som finns i de flesta butiker. Varmluftsfläkten är för klen)</p><p>Klart att det inte blir 100% som ett par nya, men i.a.f. sväller intuition-materialet när det värms och går att forma om ganska mkt. </p><p>(Är inte alla material i innerskor som har riktigt exakt den egenskapen)</p><p></p><p>Kan ju inte skada att värma dem, så kör på bara. Men gå inte över 75 grader, det blir inte bra...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Nojlas, post: 837898, member: 32948"] Håller med hasse här. 75 grader i varmluftsugn i ca 10 min, och hoppa i dojjorna med skidstrumpor och snöra åt som om du skulle ut och åka. Stå i minst 5 min Innerskon är antagligen typ samma som intuition, vilket sväller när man hettar upp det i ugn. (Ugn, och inte varmluftsfläkt som finns i de flesta butiker. Varmluftsfläkten är för klen) Klart att det inte blir 100% som ett par nya, men i.a.f. sväller intuition-materialet när det värms och går att forma om ganska mkt. (Är inte alla material i innerskor som har riktigt exakt den egenskapen) Kan ju inte skada att värma dem, så kör på bara. Men gå inte över 75 grader, det blir inte bra... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Forma OM innerskon?
Tillbaka
Topp