Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Åre
Förmåner vi borde ha, som BYBOR!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="BataZion" data-source="post: 944282" data-attributes="member: 98886"><p>Varför jag har skippat och svara i tråden är ju för att majoriteten av folket som har svarat i tråden är ju inte ens härifrån lr har bott här lr nånting.</p><p>Så då spelar det ju inge roll vad dom säger, för det tillför inget till den diskunion jag ville ha upp.</p><p></p><p>Dom flesta som har replyat här bor inte här, har varit här nån vecka hit nån vecka dit men endå så har dom massa och säga. </p><p>Dessa människor har för lite saker som är intressant i deras egna liv och dom är antagligen för blyga för att stå och gidra med nån som står öga till öga mot dom utan dom är kung på att vara spydiga, giddriga, allmänt besvikna på att deras liv inte ser ut som dom vill och då passar dom på att försöka få nån form av tillfredsställande genom att säga hur dum i huvudet nån är när dom sitter i sin trygghet bakom sin dator skärm.</p><p></p><p>Men det är helt ok vi alla måste hitta våra egna sätt att få oss själva att må bra på. Synd bara att majoriteten av folket på det här forumet inte har nått bättre sätt att få nån satisfaction.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="BataZion, post: 944282, member: 98886"] Varför jag har skippat och svara i tråden är ju för att majoriteten av folket som har svarat i tråden är ju inte ens härifrån lr har bott här lr nånting. Så då spelar det ju inge roll vad dom säger, för det tillför inget till den diskunion jag ville ha upp. Dom flesta som har replyat här bor inte här, har varit här nån vecka hit nån vecka dit men endå så har dom massa och säga. Dessa människor har för lite saker som är intressant i deras egna liv och dom är antagligen för blyga för att stå och gidra med nån som står öga till öga mot dom utan dom är kung på att vara spydiga, giddriga, allmänt besvikna på att deras liv inte ser ut som dom vill och då passar dom på att försöka få nån form av tillfredsställande genom att säga hur dum i huvudet nån är när dom sitter i sin trygghet bakom sin dator skärm. Men det är helt ok vi alla måste hitta våra egna sätt att få oss själva att må bra på. Synd bara att majoriteten av folket på det här forumet inte har nått bättre sätt att få nån satisfaction. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Åre
Förmåner vi borde ha, som BYBOR!
Tillbaka
Topp