Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Åre
Förmåner vi borde ha, som BYBOR!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Pillard" data-source="post: 944350" data-attributes="member: 83225"><p>Jag kan tyvärr inte bestämma mig för om tråden är fantastiskt underhållande eller rejält skrämmande. Nojlas var inne på det men det går att dra resonemanget lite längre också. Att bunta ihop folk i grupper och behandla dem olika utifrån local och inte ser jag inte som så annorlunda än valfri VAM, SD eller liknande grupp...</p><p></p><p>Sen kan vi ju börja diskutera vilka som betalar vilka så kan vi sen se ifall inte locals snarare borde få utegångsförbud under sportlovsveckorna. Det räcker ju inte med att Åre lever på turisterna rakt av, de har lägre elpriser eftersom de ligger i en annan elpris-zon, om jag inte minns helt fel så får man anställningsstöd för att det handlar om avfolkningsbygd och det finns med 99% säkerhet ett antal andra program som omfördelar våra skattepengar till norra Jämtland...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Pillard, post: 944350, member: 83225"] Jag kan tyvärr inte bestämma mig för om tråden är fantastiskt underhållande eller rejält skrämmande. Nojlas var inne på det men det går att dra resonemanget lite längre också. Att bunta ihop folk i grupper och behandla dem olika utifrån local och inte ser jag inte som så annorlunda än valfri VAM, SD eller liknande grupp... Sen kan vi ju börja diskutera vilka som betalar vilka så kan vi sen se ifall inte locals snarare borde få utegångsförbud under sportlovsveckorna. Det räcker ju inte med att Åre lever på turisterna rakt av, de har lägre elpriser eftersom de ligger i en annan elpris-zon, om jag inte minns helt fel så får man anställningsstöd för att det handlar om avfolkningsbygd och det finns med 99% säkerhet ett antal andra program som omfördelar våra skattepengar till norra Jämtland... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Åre
Förmåner vi borde ha, som BYBOR!
Tillbaka
Topp