Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Åre
Förmåner vi borde ha, som BYBOR!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Black-Daimond" data-source="post: 947244" data-attributes="member: 77495"><p>Ja jag läste ditt inlägg men valde att inte kommentera det men tvingas gör det nu. Det du skriver är ologisk, ej sammanhängande, naivt och dåligt uppbyggt. Det är precis som att du sitter och gissar hur du tycker det ska vara (fantasier).</p><p></p><p>Jag och några till har beskrivit hur vi uppfattar att det är. Citera inte folk om du inte förstår vad de skriver eller be om ett förtydligande isällett för att gå på. Du hade kunnat fråga de fyra personer du nu valt att hänga ut, att du sedan säkara upp allt i en mening på slutet går ju inte.</p><p></p><p>De mest inskränkta pesonerna är de som inte ser eller förstår porblemet vilket gör att de aldrig kan vara med och påverka saker till en förändring/förbättring. Självklart är det inte bara ett pass som avgör hur du känner dig eller blir uppfattad. Svd har gjort en artikeserie om detta nu i vår, inflyttade till Stockholm kände sig inte som Stocholmare inte ens efter 20 år. Forskning påvisar sammma tendenser dvs. det tar mykcet lång tid att komma in i ett sammanhang. </p><p></p><p>Det där med tre generationer gäller just Stockholm men skulle likväl kunna vara Åre eller en stadsdel typ Södermalm. Dagens moderna människor kommer säkert att fästa mindre vikt vid detta men det blir problematiskt när man dyker upp som gubben i lådan i ett sammanhang som man inte har täckning för.</p><p></p><p>Jag köper att du inte har kunskaper inom ett visst ämne men då får du flyga under radaren med låg profil.</p><p></p><p>Ditt sista stycke är däremot sjukt obehagligt och används flitigt av mörkerets män i sammhälle, det är en klar retorik som andas stöveltramp i takt.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Black-Daimond, post: 947244, member: 77495"] Ja jag läste ditt inlägg men valde att inte kommentera det men tvingas gör det nu. Det du skriver är ologisk, ej sammanhängande, naivt och dåligt uppbyggt. Det är precis som att du sitter och gissar hur du tycker det ska vara (fantasier). Jag och några till har beskrivit hur vi uppfattar att det är. Citera inte folk om du inte förstår vad de skriver eller be om ett förtydligande isällett för att gå på. Du hade kunnat fråga de fyra personer du nu valt att hänga ut, att du sedan säkara upp allt i en mening på slutet går ju inte. De mest inskränkta pesonerna är de som inte ser eller förstår porblemet vilket gör att de aldrig kan vara med och påverka saker till en förändring/förbättring. Självklart är det inte bara ett pass som avgör hur du känner dig eller blir uppfattad. Svd har gjort en artikeserie om detta nu i vår, inflyttade till Stockholm kände sig inte som Stocholmare inte ens efter 20 år. Forskning påvisar sammma tendenser dvs. det tar mykcet lång tid att komma in i ett sammanhang. Det där med tre generationer gäller just Stockholm men skulle likväl kunna vara Åre eller en stadsdel typ Södermalm. Dagens moderna människor kommer säkert att fästa mindre vikt vid detta men det blir problematiskt när man dyker upp som gubben i lådan i ett sammanhang som man inte har täckning för. Jag köper att du inte har kunskaper inom ett visst ämne men då får du flyga under radaren med låg profil. Ditt sista stycke är däremot sjukt obehagligt och används flitigt av mörkerets män i sammhälle, det är en klar retorik som andas stöveltramp i takt. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Åre
Förmåner vi borde ha, som BYBOR!
Tillbaka
Topp