Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Förmånlig något mindre alport
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Ivo del Scandi" data-source="post: 1323058" data-attributes="member: 166682"><p>Pila är ju en hyfsat stor stad så där finns många boendealternativ.</p><p>Kanske även trevligt för era icke-skidåkare?</p><p>Pilas skidsystem är dock på nordsida och lite kallt. Jag skulle heller inte spendera en hel vecka där. Särskilt när det finns så många närliggande trevliga små skidorter i närheten - ni kanske kan ta bilen till Crevacol, La Thuile eller Chamois någon dag?</p><p></p><p>v8 är det Mardi Gras = högsäsong och dyrt överallt i alperna. Jag vet inte om vissa regioner påverkas mer (i Österrike är det i alla fall svårt/omöjligt att hitta prisvärt boende då).</p><p></p><p>Åker ni bil hela vägen från Sverige? då är det väl ändå Österrike som gäller? eller varför inte Garmisch som är ännu närmare (trevlig by och många boendealternativ)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Ivo del Scandi, post: 1323058, member: 166682"] Pila är ju en hyfsat stor stad så där finns många boendealternativ. Kanske även trevligt för era icke-skidåkare? Pilas skidsystem är dock på nordsida och lite kallt. Jag skulle heller inte spendera en hel vecka där. Särskilt när det finns så många närliggande trevliga små skidorter i närheten - ni kanske kan ta bilen till Crevacol, La Thuile eller Chamois någon dag? v8 är det Mardi Gras = högsäsong och dyrt överallt i alperna. Jag vet inte om vissa regioner påverkas mer (i Österrike är det i alla fall svårt/omöjligt att hitta prisvärt boende då). Åker ni bil hela vägen från Sverige? då är det väl ändå Österrike som gäller? eller varför inte Garmisch som är ännu närmare (trevlig by och många boendealternativ) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Förmånlig något mindre alport
Tillbaka
Topp