Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Tävlingar och event
Format JOI
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jon_olsson" data-source="post: 240821" data-attributes="member: 29994"><p>Tänkte bara meddela om att formatet för JOI nu är satt, jag kan lova er att vad ni såg på Stadium </p><p>Big Air kommer inte hända i Åre....och är det fortfarande någon som inte är nöjd med det efter </p><p>tävlingenså ger jag upp....;-)</p><p></p><p>Vill passa på att tack er alla här på Freeride som är evigt negativa och tycker att allt suger, det är </p><p>faktiskt ni som fick mig att fundera ihjäl mig på formatet...... ;-)</p><p></p><p>Mer än så här kommer jag inte avslöja nu... mer info kommer släppas på jonolssoninvitational.com </p><p>efter nyår...</p><p></p><p>En hint.... det räcker inte med att ha en switch 1080...... åkarna kommer sättas på prov... </p><p>HÅRDA prov....</p><p></p><p>Mvh Jon Olsson</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jon_olsson, post: 240821, member: 29994"] Tänkte bara meddela om att formatet för JOI nu är satt, jag kan lova er att vad ni såg på Stadium Big Air kommer inte hända i Åre....och är det fortfarande någon som inte är nöjd med det efter tävlingenså ger jag upp....;-) Vill passa på att tack er alla här på Freeride som är evigt negativa och tycker att allt suger, det är faktiskt ni som fick mig att fundera ihjäl mig på formatet...... ;-) Mer än så här kommer jag inte avslöja nu... mer info kommer släppas på jonolssoninvitational.com efter nyår... En hint.... det räcker inte med att ha en switch 1080...... åkarna kommer sättas på prov... HÅRDA prov.... Mvh Jon Olsson [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Tävlingar och event
Format JOI
Tillbaka
Topp