Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Formgjutna innersulor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="maxen6" data-source="post: 580863" data-attributes="member: 90079"><p>Om pengar skulle vara problme kan du ju alltid testa det som finns i dom flesta sportbutikernna,en sula, som du trycker in i ungen i 5 minuter på 100 grader.sen ner med den i skon och står där ett tag,borde funka på en pjäxa också eftersom de sulorna också finns!</p><p></p><p>dock skulle jag inte lägga pengar på det alls,eftersom det inte är något jag tro på med resultatet. </p><p>testat sulor som är några röda fula,som dom trycker ner i pjäxan,o sen värmer upp pjäxan men luft,sen att du hoppar i och står ett tag, vilket skit om du frågar mig! sämsta jag varit med om! haha</p><p></p><p>men du tjänar in det totala med ett par formgjutna sulor utan problem!</p><p>har själv ett par balkefors sulor.kört med dom i 2 säsonger,plus i mina träningskor annars.</p><p>lika fräscha nu som när jag köpte dom rent utseendemässigt.</p><p>//max</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="maxen6, post: 580863, member: 90079"] Om pengar skulle vara problme kan du ju alltid testa det som finns i dom flesta sportbutikernna,en sula, som du trycker in i ungen i 5 minuter på 100 grader.sen ner med den i skon och står där ett tag,borde funka på en pjäxa också eftersom de sulorna också finns! dock skulle jag inte lägga pengar på det alls,eftersom det inte är något jag tro på med resultatet. testat sulor som är några röda fula,som dom trycker ner i pjäxan,o sen värmer upp pjäxan men luft,sen att du hoppar i och står ett tag, vilket skit om du frågar mig! sämsta jag varit med om! haha men du tjänar in det totala med ett par formgjutna sulor utan problem! har själv ett par balkefors sulor.kört med dom i 2 säsonger,plus i mina träningskor annars. lika fräscha nu som när jag köpte dom rent utseendemässigt. //max [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Formgjutna innersulor
Tillbaka
Topp