Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Formgjutna pjäxor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Mohlkert" data-source="post: 420104" data-attributes="member: 74302"><p>Gick med min tjejkompis idag som just hade kommit hem från franska alperna "ett ställe jag varken kan utala eller stava" val'desair eller nått kul. Saken är den att hon har haft sjukt ont i fötterna och ska köpa nya pjäxor jag föreslog formgjutnapjäxor. Då sa hon kort och gott nej det är inte bra har hört så mycket skit om det så det blir det inte? Själv blev jag rätt paff då jag trodde det va det ultimata. Så vad har ni för erfarenheter eller vad har ni hört om just formgjutna pjäxor?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Mohlkert, post: 420104, member: 74302"] Gick med min tjejkompis idag som just hade kommit hem från franska alperna "ett ställe jag varken kan utala eller stava" val'desair eller nått kul. Saken är den att hon har haft sjukt ont i fötterna och ska köpa nya pjäxor jag föreslog formgjutnapjäxor. Då sa hon kort och gott nej det är inte bra har hört så mycket skit om det så det blir det inte? Själv blev jag rätt paff då jag trodde det va det ultimata. Så vad har ni för erfarenheter eller vad har ni hört om just formgjutna pjäxor? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Formgjutna pjäxor
Tillbaka
Topp