Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Formgjutna pjäxor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="PeHa" data-source="post: 420116" data-attributes="member: 82737"><p>"Gjorde" ett par Stroltz i St Anton för 7 säsonger sen har aldrig haft ont efter detta.</p><p>Förmodligen mitt livs bäsa utrustningsköp rent komfortmässigt när dom sitter på.</p><p></p><p>Några nackdelar dock.....eftersom de är formgjutna och hårda är det ett rent helvete att</p><p>ta på dom när skalet är kallt men sen är det fantastiskt tills man skall ta av dom.......då</p><p>börjar h-vetet igen. Trots detta har jag alrig ångrat detta köp.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="PeHa, post: 420116, member: 82737"] "Gjorde" ett par Stroltz i St Anton för 7 säsonger sen har aldrig haft ont efter detta. Förmodligen mitt livs bäsa utrustningsköp rent komfortmässigt när dom sitter på. Några nackdelar dock.....eftersom de är formgjutna och hårda är det ett rent helvete att ta på dom när skalet är kallt men sen är det fantastiskt tills man skall ta av dom.......då börjar h-vetet igen. Trots detta har jag alrig ångrat detta köp. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Formgjutna pjäxor
Tillbaka
Topp