Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Formgjutna sulor i Full Tilt?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jannes" data-source="post: 598418"><p>Tjenare Felix! Jag gjorde exakt det du är rädd för nämligen köpte ett par Full tilt bumble bee pro värmde å tryckte i foten, sitter perfekt. Sen köpte jag sulor som formades och trycktes i för dyra pengar å det funka skit. Dessa sulor har jag nu i mina vanliga dojjor men i pjäxorna fungerade det inte alls. Känslan var att det blev för trångt och att jag fick ont i hålfoten. Full tilt är gjorda för att ta på å köra, precis som vilka skodon, skridskor etc som helst. Om problem uppstår börjar man krångla med sulor å dylikt. Men jag som inte hade problem innan gjorde alltså bort mej. Pjäxan är den skönaste jag haft under mina 30 år i backarna, sulorna är de dyraste jag haft i ett par vanliga skor.... </p><p>Sammanfattningsvis:Om pjäxan funkar utan så kör du utan, får du problem så försök å lösa med någon som kan, det kan vara sulor, men även annat</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jannes, post: 598418"] Tjenare Felix! Jag gjorde exakt det du är rädd för nämligen köpte ett par Full tilt bumble bee pro värmde å tryckte i foten, sitter perfekt. Sen köpte jag sulor som formades och trycktes i för dyra pengar å det funka skit. Dessa sulor har jag nu i mina vanliga dojjor men i pjäxorna fungerade det inte alls. Känslan var att det blev för trångt och att jag fick ont i hålfoten. Full tilt är gjorda för att ta på å köra, precis som vilka skodon, skridskor etc som helst. Om problem uppstår börjar man krångla med sulor å dylikt. Men jag som inte hade problem innan gjorde alltså bort mej. Pjäxan är den skönaste jag haft under mina 30 år i backarna, sulorna är de dyraste jag haft i ett par vanliga skor.... Sammanfattningsvis:Om pjäxan funkar utan så kör du utan, får du problem så försök å lösa med någon som kan, det kan vara sulor, men även annat [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Formgjutna sulor i Full Tilt?
Tillbaka
Topp