Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Formspruta innerskon?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="robRhino" data-source="post: 369147" data-attributes="member: 14657"><p>Okej 10min kanske inte stämde helt. men det jag menar är att det inte är någon "smärta" att tala om. Visst det gör lite ont innan man fått av sig pjucken första gången.Men efter att man kört in dom är det en dröm, iaf för mig. Har haft tre olika sprutade pjuck de 7 senast åren och alla har varit grymma. Har haft sjuka problem med fötter o benhinnor genom årenmen som sagt mina problem är borta sedan jag började spruta innerskor. Dom är inte för stora!! Jävligt viktigt att hitta en pjäxa som passar din åkstil( vikt/flex, kanting/uppyggnad)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="robRhino, post: 369147, member: 14657"] Okej 10min kanske inte stämde helt. men det jag menar är att det inte är någon "smärta" att tala om. Visst det gör lite ont innan man fått av sig pjucken första gången.Men efter att man kört in dom är det en dröm, iaf för mig. Har haft tre olika sprutade pjuck de 7 senast åren och alla har varit grymma. Har haft sjuka problem med fötter o benhinnor genom årenmen som sagt mina problem är borta sedan jag började spruta innerskor. Dom är inte för stora!! Jävligt viktigt att hitta en pjäxa som passar din åkstil( vikt/flex, kanting/uppyggnad) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Formspruta innerskon?
Tillbaka
Topp