Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Formspruta innerskon?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="s_ahlen" data-source="post: 369684" data-attributes="member: 63023"><p>jag frågade han på alpingaraget vilken utav kreation och chaos som var bäst mot onda benhinnor och vad det var för skillnad på dom.</p><p></p><p>Han skrev så här:Det är bara styvheten i plasten som skiljer dem åt.</p><p>Om du har problem med benhinnor bör du titta på lite hårdare skor. Kaos och</p><p>Kreation är vad vi kallar för Railskor som tyvärr inte står pall för smällen då</p><p>du landar ett stort hopp. De "stora pojkarna" kör med sprutade hårda modeller</p><p>såsom Head MOJO XP, Salomon Gun m.m. Skorr som ligger på 100-110 i flex index</p><p>och med sprutsko hamnar på ca 120 flex.</p><p></p><p>Han verkar ju inte veta riktigt.För vad jag har hört är spk en bra hopppjäxa och en bra pjäxa mot benhinnor.Och 120 i flex är ju stenhårt!:O</p><p>Och vad jag läste på en sida så var det inte bara styvheten i plasten som skiljde kreation och chaos åt.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="s_ahlen, post: 369684, member: 63023"] jag frågade han på alpingaraget vilken utav kreation och chaos som var bäst mot onda benhinnor och vad det var för skillnad på dom. Han skrev så här:Det är bara styvheten i plasten som skiljer dem åt. Om du har problem med benhinnor bör du titta på lite hårdare skor. Kaos och Kreation är vad vi kallar för Railskor som tyvärr inte står pall för smällen då du landar ett stort hopp. De "stora pojkarna" kör med sprutade hårda modeller såsom Head MOJO XP, Salomon Gun m.m. Skorr som ligger på 100-110 i flex index och med sprutsko hamnar på ca 120 flex. Han verkar ju inte veta riktigt.För vad jag har hört är spk en bra hopppjäxa och en bra pjäxa mot benhinnor.Och 120 i flex är ju stenhårt!:O Och vad jag läste på en sida så var det inte bara styvheten i plasten som skiljde kreation och chaos åt. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Formspruta innerskon?
Tillbaka
Topp