Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Formspruta pjäxor!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="AndersMerenius" data-source="post: 89373" data-attributes="member: 13430"><p>Går in på min 3:e säsong med X Wave 8 och formsprutad innnersko. Hur sköna som helst inte ont någonstans och perfekt passform. Gjuten sula tillsammans med sprutsko är obligatoriskt i vart fall på riktiga skidaffärer. I Göteborg har Udéns haft specialpris tidigare år med denna kombination. Personligen upplever jag denna känga något styvare med sprutsko eftersom orginalinnerskon är betydligt mjukare och känns därför inte samma. Åker ca 25-30 skiddagar/år går en del toppturer och har inte behövt ett enda Compeed ännu.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="AndersMerenius, post: 89373, member: 13430"] Går in på min 3:e säsong med X Wave 8 och formsprutad innnersko. Hur sköna som helst inte ont någonstans och perfekt passform. Gjuten sula tillsammans med sprutsko är obligatoriskt i vart fall på riktiga skidaffärer. I Göteborg har Udéns haft specialpris tidigare år med denna kombination. Personligen upplever jag denna känga något styvare med sprutsko eftersom orginalinnerskon är betydligt mjukare och känns därför inte samma. Åker ca 25-30 skiddagar/år går en del toppturer och har inte behövt ett enda Compeed ännu. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Formspruta pjäxor!
Tillbaka
Topp