Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
formsprutad innersko / formgjuten sula? foil 08
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Grilljanne" data-source="post: 482003" data-attributes="member: 35021"><p>haha jaha, du tror inte att jag vet vad en formgjuten sula är? då tror jag att du har missuppfattat hela den här tråden tyvärr, jag beklagar. grejen när jag skrev den här tråden var att jag såg att det låg en typ av gummisula under innerskon i pjäxan och på något sätt fick för mig att den skulle gå att forma genom nån typ av uppvärmning el. liknande. en vanlig formgjuten sula vet jag vad det är. har haft såna i mina fotbollsskor sen några år tillbaka..</p><p></p><p>edit: tror säkerligen att du var lite skraj för mörker innan också. men du, kan tipsa dig om kognitiv beteendeterapi. ska tydligen vara väldigt effektivt.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Grilljanne, post: 482003, member: 35021"] haha jaha, du tror inte att jag vet vad en formgjuten sula är? då tror jag att du har missuppfattat hela den här tråden tyvärr, jag beklagar. grejen när jag skrev den här tråden var att jag såg att det låg en typ av gummisula under innerskon i pjäxan och på något sätt fick för mig att den skulle gå att forma genom nån typ av uppvärmning el. liknande. en vanlig formgjuten sula vet jag vad det är. har haft såna i mina fotbollsskor sen några år tillbaka.. edit: tror säkerligen att du var lite skraj för mörker innan också. men du, kan tipsa dig om kognitiv beteendeterapi. ska tydligen vara väldigt effektivt. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
formsprutad innersko / formgjuten sula? foil 08
Tillbaka
Topp