Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Formsprutade randonnépjäxor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="DrJ" data-source="post: 1030608" data-attributes="member: 70614"><p>Finns ju otroligt många pjäxor med gåläge som skall vara stabila utför men ju ändå måste vara otroligt mycket bättre uppför. Tex K2 pinnacle, där har du dessutom tech-inserts men funkar ändå i vanliga bindningar. Nu har jag aldrig turat i en vanlig alpinpjäxa men det låter obehagligt... själv kör jag med cochise light som jag tycker fungerar utmärkt nedför, visserligen skall jag byta innersko, tycker originalet är lite tunt. Men vad man tycker fungerar utför är ju individuellt, tycker man att race-pjuck med 92mm läst och 280 i flex är det enda som gäller lär man ju bli besviken om man provar en turpjäxa. </p><p>Om formsprutade innerskor går att flyta vet jag inte.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="DrJ, post: 1030608, member: 70614"] Finns ju otroligt många pjäxor med gåläge som skall vara stabila utför men ju ändå måste vara otroligt mycket bättre uppför. Tex K2 pinnacle, där har du dessutom tech-inserts men funkar ändå i vanliga bindningar. Nu har jag aldrig turat i en vanlig alpinpjäxa men det låter obehagligt... själv kör jag med cochise light som jag tycker fungerar utmärkt nedför, visserligen skall jag byta innersko, tycker originalet är lite tunt. Men vad man tycker fungerar utför är ju individuellt, tycker man att race-pjuck med 92mm läst och 280 i flex är det enda som gäller lär man ju bli besviken om man provar en turpjäxa. Om formsprutade innerskor går att flyta vet jag inte. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Formsprutade randonnépjäxor
Tillbaka
Topp